Printerprobleem

Repair Café Runkst Forums Computer Printerprobleem

Viewing 4 reply threads
  • Author
    Posts
    • #1729
      lut.ghaye@gmail.com
      Participant

      Beste,

      Onze printer Canon MG7750 geeft een foutmelding: ‘ondersteuningscode 6000’.

      We krijgen het niet opgelost.

      Graag jullie hulp.

      We willen de printer brengen.

      Vriendelijke groeten,

      Lut Ghaye

      Gaarveldstraat 93

      3500 Hasselt

    • #1736

      Dag Lut,

      Hier zijn enkele links waar de foutcode omschreven wordt en wat je zelf al kan doen. Je kan ook proberen om de printer te resetten (laatste 2 links)

      (kopieer en plak de links in je browser)

      Veelvoorkomende Canon printer foutmeldingen

      http://www.dekantoorvakhandel.be/advies/meest-gestelde-vragen/wat-doen-bij-foutmelding-canon-printer/

      https://www.go4inkt.nl/blog/2019-09-02/canon-printer-foutmeldingen-oplossen

      https://www.coolblue.be/nl/advies/foutcodes-oplossen-canon-printers.html#:~:text=5100%2F5200%2F5400%2F5700,uit%20de%20printer%20hebt%20verwijderd.

      (op deze 2 laatste links staat ook beschreven om de printer te resetten)

      • This reply was modified 4 months, 3 weeks ago by RcR.
      • This reply was modified 3 months, 2 weeks ago by RcR.
    • #1751
      lut.ghaye@gmail.com
      Participant

      Dag Eric,

      Dank je wel voor de links.  Ik heb de voorbije dagen en week heel veel opgezocht over de printerfout en heb de printer ook al tientallen keren proberen te resetten.  Het lukt niet.  De melding blijft.
      Het probleem is, -denk ik- dat de cartridges niet in beweging komen.
      Het vervelende is dat ik net geïnvesteerd heb in inkt en het sowieso zonde is om deze printer te vervangen.
      Kan ik mogelijk de printer bij je binnenbrengen?  Ik zal hem in dat geval ontsmetten waardoor hij corona-proof is. (niemand van ons is ziek of ziek geweest).

      mijn nr. is 0478.247.692.

      Dank je wel !

      Vriendelijke groeten,
      Lut

    • #1755
      lut.ghaye@gmail.com
      Participant

      Dag Eric,

      Onderstaande boodschap lijkt niet doorgestuurd te zijn naar jou.  Dus, nog een poging.

      Dank je wel voor de links.  Ik heb de voorbije dagen en week heel veel opgezocht over de printerfout en heb de printer ook al tientallen keren proberen te resetten.  Het lukt niet.  De melding blijft.
      Het probleem is, -denk ik- dat de cartridges niet in beweging komen.
      Het vervelende is dat ik net geïnvesteerd heb in inkt en het sowieso zonde is om deze printer te vervangen.
      Kan ik mogelijk de printer bij je binnenbrengen?  Ik zal hem in dat geval ontsmetten waardoor hij corona-proof is. (niemand van ons is ziek of ziek geweest).

      mijn nr. is 0478.247.692.

      Dank je wel !

      Vriendelijke groeten,
      Lut

    • #1843

      Beste Lut, dank je om de printer naar thuis te brengen.

      De printkop zat vast door afgebroken veer en inktwisser as houder.

      Heb het kunnen herstellen, en hij print weer prima.

      Hieronder enkele foto’s ter verduidelijking.

      Groetjes, Eric C

      • This reply was modified 4 months, 2 weeks ago by RcR.
      • This reply was modified 3 months, 2 weeks ago by RcR.
Viewing 4 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.