RcR

Forum Replies Created

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: Herstelling versterker #1871
    RcR
    Keymaster

    Een gekend probleem zo te zien. Tante G zegt: zoek op “NAD 2200 overload protection”

    Ter documentatie:
    Een vervangrelais (?): https://nl.farnell.com/imo-precision-controls/srke-1ct-sl-24vdc/relay-automotive-spdt-14vdc-45a/dp/1094085

    in reply to: magnetron verwarmt niet meer #1798
    RcR
    Keymaster

    Vermoedelijk is de straalunit stuk wanneer alles werkt voor de rest. Wel straffe kost: Ali verkoopt het vervangonderdeel voor een fractie van de prijs.

    https://www.aliexpress.com/item/32801091284.html

    in reply to: Witte lijnen bij afdrukken #1778
    RcR
    Keymaster

    Er is misschien een alternatief: de meeste copyshops kun je documenten of afbeeldingen mailen om af te drukken. Zoek daartoe met de almachtige Google naar ‘copyshop Hasselt’.

    Een nieuwe printer kan dan misschien wachten tot het Repair Café weer opengaat.

    In verband met foto’s toevoegen: er zit denkelijk een ‘rem’ op die verhindert meerdere keren achter elkaar toe te voegen. Probeer later nog eens aub. – Jos via RcR

    • This reply was modified 5 months, 3 weeks ago by RcR. Reason: IP in FW gestoken
    • This reply was modified 5 months, 3 weeks ago by RcR.
    in reply to: Witte lijnen bij afdrukken #1745
    RcR
    Keymaster

    Is de diagnosepagina [1] helemaal goed? Post eventueel een goede foto van de testpagina waarvan sprake in [Oplossing zes], onderaan. Dank u

    Lukt het niet om bestanden bij te voegen door in de balk bovenaan op het meest rechtse icoontje te klikken? Graag reactie – Jos via RcR

    [1] https://support.hp.com/be-nl/document/c03551500

    • This reply was modified 6 months ago by RcR.
    • This reply was modified 6 months ago by RcR.
    in reply to: Printer blokkeert #1425
    RcR
    Keymaster

    Afhangend van de Windows waar je PC onder draait, vond ik het volgende terug onder Aanbevolen:

    https://support.hp.com/nl-nl/drivers/selfservice/HP-Deskjet-2540-All-in-One-Printer-series/5295960/model/5295961

    Hieronder nog een tip (automatische Nederlandstalige vertaling, originele Engelstalige versie staat helemaal onderaan):

    Soms komt een beschadigde afdruktaak vast te zitten in de afdrukwachtrij en zorgt ervoor dat volgende afdruktaken opstapelen totdat de eerste is gewist.
    Klik op de Start knop, klik op Apparaten en printers, klik met de rechtermuisknop op het pictogram voor uw HP DJ 2540 en klik vervolgens op “Kijk wat er wordt afgedrukt”.
    Klik met de rechtermuisknop op de vroegste taak en selecteer Annuleren.
    Als dat niet werkt, selecteer dan “Printer” en vervolgens “Alle documenten annuleren”
    Als dat niet werkt, worden door het volgende alle vastgelopen taken in de afdrukwachtrij gewist (maar als het probleem wordt veroorzaakt door een beschadigd printerstuurprogramma, heeft u meer werk te doen):
    Open een verhoogde opdrachtprompt (zoek naar “cmd.exe”; klik met de rechtermuisknop en selecteer “Als administrator uitvoeren”)
    Typ het volgende in het zwarte opdrachtpromptvenster en druk na elke regel op Enter
    net stop spooler
    del / Q “% windir% \ system32 \ spool \ PRINTERS \ *. *”
    net start spooler
    exit

    Om een ​​beschadigd printerstuurprogramma op te ruimen:
    Verwijder printergerelateerde software via Configuratiescherm> Programma’s en onderdelen
    Open een verhoogde opdrachtprompt (zoek naar “cmd.exe”; klik met de rechtermuisknop en selecteer “Als administrator uitvoeren”)
    Typ het volgende in het zwarte opdrachtpromptvenster en druk op Enter

    printui / s / t2
    exit

    Zorg ervoor dat u de driver EN het pakket verwijdert.
    C. Installeer de printer opnieuw met een vers gedownload softwarepakket. http://support.hp.com/us-en/drivers/selfservice/HP-Deskjet-2540-All-in-One-Printer-series/5295960/model/5295961

    Originele post:

    Sometimes a corrupted print job will get stuck in the print queue and cause subsequent print jobs to stack up waiting for the first one to be cleared.
    Click the Start Orb, click Devices and Printers, right-click the icon for your HP DJ 2540 and then click “See what’s printing.”
    Right-Click the earliest job and select Cancel.
    If that doesn’t work, select “Printer” and then “Cancel all documents”
    If that doesn’t work, the following will clear out all stuck jobs in the print queue (but if the problem is caused by a corrupted printer driver, you’ll have more work to do):
    Open an Elevated Command Prompt (search for “cmd.exe”; right-click and select “Run as administrator”)
    Type the following in the black Command Prompt window and press Enter after each line
    net stop spooler
    del /Q “%windir%\system32\spool\PRINTERS\*.*”
    net start spooler
    exit

    To clean out a corrupted printer driver:
    Uninstall printer-related software from Control Panel > Programs and Features
    Open an Elevated Command Prompt (search for “cmd.exe”; right-click and select “Run as administrator”)
    Type the following in the black Command Prompt window and press Enter

    printui /s /t2
    exit

    Be sure to remove the driver AND the package.
    C. Reinstall printer using freshly-downloaded software package. http://support.hp.com/us-en/drivers/selfservice/HP-Deskjet-2540-All-in-One-Printer-series/5295960/model/5295961

     

    • This reply was modified 7 months, 2 weeks ago by RcR.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)